Choroba podczas pobytu w Niemczech

Dowiedz się jak postępować w przypadku wystąpienia choroby podczas pobytu w Niemczech.

Podczas pobytu w Niemczech zdarzają się sytuacje, w których  potrzebna jest  pomoc lub konsultacja  lekarska. W pierwszej kolejności powinniśmy skontaktować Opiekuna Kontraktu a gdyby nie było to możliwe to  Centrum Alarmowe ubezpieczyciela Generali S.A. (numer alarmowy przyjmujący takie zgłoszenia +48 913 913 913). Centrum Alarmowe pracuje całodobowo przez 7 dni w tygodniu i obsługuje zgłoszenia w języku polskim. Zanim wykonamy telefon do ubezpieczyciela, powinniśmy przygotować się do przekazania konsultantowi danych takich jak: imię i nazwisko, PESEL, nazwa firmy i  numer polisy (numer ten otrzymują Państwo przed wyjazdem na kontrakt). Konsultant pomoże nam ustalić termin w placówce medycznej znajdującej się najbliżej miejsca naszego pobytu na terenie Niemiec oraz udzieli informacji, czy wizyta odbędzie się bezgotówkowo.

Należy pamiętać, że ubezpieczenie obowiązuje w przypadku nagłego zachorowania oraz nieszczęśliwego wypadku. Przed wizytą lekarską musimy upewnić się, że podopieczny będzie miał zapewnioną opiekę podczas naszej nieobecności.

Możliwe jest również odbycie wizyty lekarskiej na własny koszt: możemy udać się do placówki medycznej i skorzystać z pomocy lekarskiej bez wcześniejszego informowania Centrum Alarmowego.

Wówczas sami ponosimy koszty leczenia, zbieramy wszystkie oryginały rachunków  wraz z diagnozami medycznymi. Kolejnym naszym krokiem powinno być zgłoszenie całego wydarzenia pod numer +48 71 716 67 78. Jeśli sami płacimy za wizytę i sami ponosimy koszty, pamiętajmy, aby maksymalnie w ciągu 3 dni skontaktować się z Centrum Alarmowym i poinformować o takim zdarzeniu lub poinformować firmę Rehamed24.

Po dostarczeniu pełnej dokumentacji koszty zostaną zwrócone przez ubezpieczyciela bądź firmę Rehamed24.

W przypadku zachorowania uniemożliwiającego dalsze świadczenie usług musimy o tym koniecznie poinformować Rehamed24.

W pierwszej kolejności informujemy Opiekuna Kontraktu (w godzinach pracy biura, tj. od godz. 9:00 do 16:30) lub (jeżeli jest to utrudnione), dzwonimy pod numer: +48 71 716 67 78.

Poza godzinami pracy biura powinniśmy skontaktować się firmą pod numerem telefonu alarmowego: +48 733 118 884. Po godzinie 16:30 połączenia do biur i konsultantów są automatycznie przekierowywane na numer z możliwością nagrania rozmowy. Nagranie jest natychmiast przekierowywane do osoby dyżurnej.

Formularz zgłoszenia szkody można uzyskać od pracownika Rehamed24.

Sprawdź oferty i zgłoś się
Dołącz do zespołu opiekunek i opiekunów RehaMed24
Sprawdź oferty i zgłoś się
Zrób pierwszy krok!
Wypełnij formularz kontaktowy a oddzwonimy!
Zapisz się teraz!
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 74 /320, 50-020 Wrocław
tel. +48 71 707 02 91
fax +48 71 707 02 91
Pełny kontakt